porovnat

oblíbené
Sloužíme těm, kteří chrání životy, zdraví a majetek druhých.
Facebook Instagram Youtube

HONDA EG 4500 (D AVR) - elektrocentrála

HONDA EG 4500 (D AVR) - elektrocentrála
Kód zboží:160 030 306
 
Dodací doba:na dotaz
Záruční doba:24 měsíců
 
Cena bez DPH:49 579 Kč
Cena s 21% DPH:59 991 Kč
 


odeslat dotaz na produkt

Profesionálové na staveništi, řemeslníci nebo opravárenské čety mnohdy potřebují podpůrnou elektrocentrálu nenáročnou na obsluhu a údržbu ke svícení, napájení ručního elektronářadí, elektromotorů nebo menších svařovacích agregátů, ale někdy i přístroje s citlivou elektronikou. Tato robustní a odolná, ale velmi citlivá "rámovka" EG 4500 má mimořádně pevnou a odolnou konstrukci, spolehlivý start a schopnost dlouhodobě dodávat maximální výkon pro napájení spotřebičů jak v nejtěžších pracovních podmínkách profesionálního použití, tak i v domácích podmínkách např. při nouzových situacích výpadku dodávek el. proudu. Velká nádrž na 24 litrů paliva plně postačuje na pokrytí chodu po dobu více než jedné pracovní směny.

Elektrocentrála EG 4500: ryze profesionální model velké, jednofázové elektrocentrály s regulací výstupu D-AVR. Výkonný alternátor pohání profesionální motor řady GX s lehkým startem a to vše ukotveno v pevném ocelovém rámu s objemnou palivovou nádrží na 24 l paliva, částečným odhlučněním a přehledným ovládacím panelem.

NA STAVBU I DO KANCELÁŘE
Tato robustní, benzínová elektrocentrála střídavého napětí je svým výkonem určena převážně "profíkům" pro napájení spotřebičů typu osvětlení, ručního elektronářadí, elektromotorů, menších svařovacích agregátů nebo i přístrojů s citlivou elektronikou.
Svými rozměry se hodí do pojízdných autodílen, opravárenských vozů pro práci v terénu nebo na staveniště při zakládání staveb a podobně nebo i jako záložní zdroj pro napájení kanceláře nebo domácnosti vybavené elektronikou.
Celá soustava je uložena na pružných silentblocích ve vyztuženém rámu, svařeném z ocelových trubek o průměru 25 mm.
Ten zajišťuje mimořádnou ochranu soustavy proti případnému poškození a zároveň slouží jako transportní madlo pro snadnou manipulaci.
Vzhledem ke své hmotnosti je možné elektrocentrálu opatřit transportním kolovým podvozkem nebo jeřábovým závěsem.
Proto, aby alternátor produkoval napětí 230V / 50Hz, je motor opatřen automatickým, mechanickým regulátorem otáček tak, aby při jakémkoliv odběru proudy byly otáčky motoru konstantní ve výši 3000 ot./min.
Ovládání elektrocentrály je velice snadné a jednoduché a veškeré ovládací prvky jsou přehledně uspořádány na ovládacím panelu.
Elektrocentrála je opatřena zásuvkami 1x CEE (32A 230V), 1x CEE (16A 230V) a 1x Schuko (16A 230V).
Stačí natankovat, elektrocentrálu postavit na vodorovnou plochu, zkontrolovat olejovou náplň motoru, nastartovat zatažením za rukojeť ručního startéru, počkat pár vteřin na ustálení chodu motoru a do příslušné zásuvky připojit napájený spotřebič.
Elektrocentrála splňuje veškeré nároky na elektrickou bezpečnost a je opatřena ochrannými prvky jako je ochrana motoru proti úniku oleje nebo alternátoru proti přetížení.
Robustní a pevná konstrukce rámu se nekroutí a společně s částečným odhlučněním agregátu spolehlivě tlumí působení vibrací od motoru na podklad.
Celkovou hlučnost soustrojí snižuje rozměrnější a účinnější tlumič výfuku.
Údržba elektrocentrály je zcela nenáročná a spočívá v základní údržbě benzínového motoru.

DIGITÁLNÍ REGULACE NAPĚTÍ D-AVR

Digitální regulátor výstupního napětí D-AVR prokazatelně posouvá kvalitu výstupního napětí o mnoho výše než je tomu u obyčejného AVR a poskytuje mnohem hladší a efektivnější elektrický výstup. Tato nová technologie digitální regulace výstupního napětí, díky schopnosti ještě rychlejšího překonání zpětné reakce od zátěže spotřebičem, vylepšuje plynulost chodu spotřebičů a vylepšuje svítivost u osvětlení s odstíněním blikání žárovek. 

ODHLUČNĚNÍ 
Hluk je důležitým parametrem přímo ovlivňujícím možnost použití elektrocentrály. Čím nižší provozní hlučnost, tím jsou možnosti využití elektrocentrály širší. Standardem elektrocentrál Honda jsou účinné tlumiče výfuku na motorech. Dalším stupněm odhlučnění je částečné kapotování elektrocentrály a použití účinnějšího a většího tlumiče výfuku. Nejvyšším stupněm odhlučnění disponují celokapotované elektrocentrály invertorového typu, které jsou navíc opatřeny speciálním integrovaným tlumičem výfuku. K podstatnému snížení hlučnosti rovněž přispívá i efektivní pohlcování vibrací, které je u Hondy vyřešeno několikanásobným tlumením vibrací pomocí systému silentbloků uložení motoru elektrocentrály.

ANTIVIBRAČNÍ SYSTÉM
Motor za chodu produkuje jisté vibrace, jejichž velikost je závislá na míře zatížení. Celek motoru a alternátoru je uložen v ochranném nosném rámu, ve kterém při provozu elektrocentrála stojí. Aby nedocházelo k přenosu vibrací na rám elektrocentrály a tím k nestabilní poloze na ploše a zvýšené hlučnosti elektrocentrály, je uložení motoru elektrocentrály na ocelovo-pryžových silentblocích se sklonem 45°, které zajišťuje dokonalé odstínění přenosu virací od motoru na nosný rám elektrocentrály. Rámová elektrocentrála je tak za chodu klidná a nezvyšuje se hlučnost od vibrujícího nosného rámu elektrocentrály. Kufříkové odhlučněné elektrocentrály navíc stojí na pružných pryžových nožičkách, které dodatečně odstiňují zbytkové vibrace přenášené na podklad.

ELEKTRICKÁ BEZPEČNOST
Elektrocentrála Honda je zařízení, které splňuje veškeré bezpečnostní požadavky kladené na elektrická zdrojová soustrojí z hlediska ochrany před případným zasažením elektrickým proudem. Při použití v souladu s návodem k obsluze je elektrocentrála konstrukčně a vybavením zcela bezpečná a nehrozí žádně nebezpečí. V případě značného přetížení elektrocentrály nad rámec svého maximálního výkonu nebo v případě zkratu, při odběru z příslušné zásuvky dojde k automatickému vypnutí příslušného jističe zásuvky (tlačítkový jistič) a zásuvka se odpojí. U invertorových elektrocentrál je přetížení indikováno červenou kontrolkou a následným odpojením alternátoru od zásuvkového panelu. Standardní krytí elektrocentrál je třídy IP23, ale pokud podmínky provozu vyžadují, lze zvolit vyšší stupeň krytí IP54.
 
PRŮMYSLOVÝ PROFESIONÁLNÍ MOTOR
Benzínové spalovací motory jsou pro Hondu nosným výrobním programem, který položil základy celé výrobní divizi motorových strojů, tzn. Honda Power Equipment. Historie výroby spalovacích motorů pro pohon pracovního zařízení se začala psát v roce 1953. Během krátké doby si spalovací motory Honda vybudovaly renomé špičky na trhu. I díky výrobě těchto motorů je společnost Honda největším světovým výrobcem spalovacích motorů. Průmyslové motory dnes představují jednoznačnou špičku mezi pohonnými jednotkami malé stavební, zemědělské, zahradní a jiné techniky. Jako jediné zvládají enormní zátěž profesionálního provozu v drsných podmínkách stavenišť ve strojích jako je řezací technika na beton, vibrační technika, elektrocentrály a čerpadla, ale i v oblasti zemědělství, lesnictví a zahradnictví. Průmyslové profesionální motory byly historicky u Hondy v padesátých letech minulého století nasazeny jako pohonné jednotky generátorů a rotavátorů. Poté následovaly další aplikace a dnes najdete motor Honda v celém spektru nabídky motorových strojů.

počet fází:1f
výkon maximální:4,5 kW
výkon provozní:
motor:Honda GX 390
maximální výkon motoru:
palivo:benzín Natural 95
obsah válce:
startování:ruční
chlazení:nucené vzduchem
napětí / frekcence:230V/50Hz
spotřeba:
objem nádrže:24 l
typ generátoru:synchronní
produkovaný el. proud (typ regulace):D-AVR
osazení - zásuvky:1x CEE (32A 230V), 1x CEE (16A 230V) a 1x Schuko (16A 230V)
krytí:IP23
rozměry v x š x d:681 x 530 x 571 mm
hmotnost:81 kg
SouborTypVelikost 
navod-eg4500.pdfPDF Document11 681 kBstáhnout 


webmaster CORA 2007 - 2024, www.cora.cz