HONDA ECT 7000 G - elektrocentrála
Profesionálové na staveništi, řemeslníci nebo opravárenské čety mnohdy potřebují robustní, výkonnou a spolehlivou elektrocentrálu nenáročnou na obsluhu a údržbu ke svícení, napájení ručního elektronářadí, elektromotorů, svařovacích agregátů a všech ostatních třífázových spotřebičů.
Tato spolehlivá a dostatečně výkonná třífázová elektrocentrála ECT 7000G má odolnou konstrukci, spolehlivý motor a mimořádně odolný alternátor. Máme tak schopnost dodávat maximální výkon pro napájení třífázových spotřebičů jak v nejtěžších pracovních podmínkách profesionálního použití, tak i v domácích podmínkách např. při řešení nouzových situacích výpadku dodávek el. proudu.
Elektrocentrála ECT 7000G: model velké, třífázové elektrocentrály s regulací výstupu indukčním trafem. Výkonný a vysoce odolný alternátor pohání spolehlivý profesionální motor řady GX s dlouhou životností a to vše ukotveno v pevném a odolném ocelovém rámu.
NEJPRODÁVANĚJŠÍ OD ROKU 1998
Tato robustní, benzínová elektrocentrála střídavého napětí je svým výkonem max. max. 7,0 kVA (3 f.) / 4,0 kVA (1 f.) je osvědčenou stálicí pro ryzí profíky. Pro napájení spotřebičů typu osvětlení, ručního elektronářadí, elektromotorů nebo svařovacích agregátů, bouracích kladiv, míchaček betonu, ponorných čerpadel a pod. se za roky prodeje stala vzorem pro stavební třífázové elektrocentrály.
Svými rozměry se hodí do pojízdných autodílen, opravárenských vozů pro práci v terénu nebo na staveniště při zakládání staveb a pod.
Celá soustava je uložena na pružných silentblocích ve vyztuženém rámu, svařeném z ocelových trubek o průměru 25 mm. Ten zajišťuje mimořádnou ochranu soustavy proti případnému poškození a zároveň slouží jako transportní madlo pro snadnou manipulaci. Vzhledem ke své hmotnosti je možné elektrocentrálu opatřit transportním kolovým podvozkem.
Proto, aby alternátor produkoval napětí 400V / 230V / 50Hz, je motor opatřen automatickým, mechanickým regulátorem otáček tak, aby při jakémkoliv odběru proudy byly otáčky motoru konstantní ve výši 3000 ot./min.
Elektrocentrála je opatřena zásuvkami 1x CEE (16A 400V) a 1x Schuko (16A 230V).
Ovládání elektrocentrály je velice snadné a jednoduché. Stačí natankovat, elektrocentrálu postavit na vodorovnou plochu, zkontrolovat olejovou náplň motoru, nastartovat zatažením za rukojeť ručního startéru, počkat pár vteřin na ustálení chodu motoru a do příslušné zásuvky připojit napájený spotřebič.
Elektrocentrála splňuje veškeré nároky na elektrickou bezpečnost a je opatřena ochrannými prvky jako je ochrana motoru proti úniku oleje nebo alternátoru proti přetížení.
Robustní a pevná konstrukce rámu se nekroutí a spolehlivě tlumí působení vibrací od motoru na podklad. Snižuje se tak hlučnost elektrocentrály a práce je potom příjemnější.
Údržba elektrocentrály je zcela nenáročná a spočívá v základní údržbě benzínového motoru.
počet fází: | 3f |
---|---|
výkon maximální: | 7,0 (4,0) / 6,5 (3,6) kWA |
výkon provozní: | 4,0 / 6,5 kWA |
motor: | Honda GX 390 |
maximální výkon motoru: | |
palivo: | benzín Natural 95 |
obsah válce: | |
startování: | ruční |
chlazení: | nucené vzduchem |
napětí / frekcence: | 400V/50Hz, 230V/50Hz |
spotřeba: | |
objem nádrže: | |
typ generátoru: | synchronní |
produkovaný el. proud (typ regulace): | indukční trafo |
osazení - zásuvky: | 1x CEE (16A 400V) a 1x Schuko (16A 230V) |
krytí: | IP23 |
rozměry v x š x d: | 800 x 550 x 540 mm |
hmotnost: | 79 kg |