DOPRAVA – přehled možností
Česká pošta
- ČR balík NA POŠTU – 139,00 Kč
- ČR balík DO RUKY – 149,00 Kč
- ČR balík DO BALÍKOVNY - 90,00 Kč
- dobírka - v ceně zásilky
Top Trans – využíváme při zasílání objemnějšího zboží
- ČR balík – 359,00 Kč
- dobírka – 30,00 Kč
PPL
- ČR balík – 109,00 Kč
- dobírka – 30,00 Kč
GLS
- ČR balík – 109,00 Kč
- SK balík – 240,00 Kč
- ČR balík na Parcel Shop – 80,00 Kč
- ČR balík na Parcel Lockers – 80,00 Kč (AlzaBox nebo GLS box) *
- dobírka – 30,00 Kč
Z přepravních společností využíváme GLS nebo PPL, vždy se snažíme, aby zásilka byla co nejrychleji u Vás, podle toho volíme přepravce.
Uvedené ceny jsou včetně DPH, jedná se o minimální ceny. V případě změny ceny za dopravu vždy upozorňujeme předem, před odesláním a vyřízením objednávky.
* ALZA nebo GLS Box – jak vyzvednout zásilku:
Při výběru dopravy máte možnost vybrat si jako výdejní místo AlzaBox nebo GLS Parcel box. Vyberete si ten, který je nejblíž vaší adrese, tak aby nákup byl co nejpohodlnější.
Zprávu o uložení a možnosti vyzvednutí dostanete okamžitě po uložení zásilky do AlzaBoxu.
Je ale potřeba myslet na několik věcí.
- Zásilka v BOXU je uložena pouze 3 dny. Pokud nevyzvednete a neprodloužíte – zásilka se automaticky vrací k nám.
- Platba DOBÍRKY je možná pouze on-line přes platební bránu, není možné uhradit přímo na AlzaBboxu.
- V případě, že AlzaBox nefunguje (vypnutý displej, nebo jiná porucha) nekontaktujte nás, ale přímo ALZU - Zákaznická linka nonstop 225 340 111 (číslo by mělo být dostupné na každém AlzaBoxu.
- Maximální rozměr zásilky je 43 cm x 33 cm x 58 cm (šířka x výška x hloubka)
NÁVOD NA POUŽITÍ AlzaBoxu ve třech jednoduchých krocích
1 .Na klávesnici zadejte autorizační kód. (ten najdete v SMS, která vám přijde po uložení zásilky do AlzaBoxu)
2. Vyzvedněte si balík. Po vyzvednutí zavřete schránku.
3. Hotovo. Děkujeme a užijte si svůj nákup.
- Do AlzaBoxů lze doručovat balíky i s platbou na dobírku. Úhrada dobírky je možná pouze online platební bránou GoPay.
- Odkaz na platební bránu GoPay obdrží příjemce v SMS a e-mailové zprávě, která příjemce informuje o doručení balíku do vybraného AlzaBoxu.
- Úložní doba balíku v AlzaBoxu je tři dny, úložní dobu lze prodloužit o další tři dny na info@gls-czech.com nebo +420 567 771 111.
- AlzaBoxy nelze využít na odesílání či vracení balíků.
- AlzaBoxy jsou vám k dispozici 24 hodin, 7 dní v týdnu. Najdete je rozšířené po celé republice.
- Pokud se stane, že je AlzaBox plný, není možné na něj zásilku odeslat - budeme vás informovat o náhradním řešení a hledat nejbližší volný box k vaší doručovací adrese.
Při převzetí zásilky potvrzujete svým podpisem její převzetí.
Převzetí mohou potvrdit i jiné osoby, u nichž lze za daných okolností předpokládat, že jsou oprávněné k převzetí zásilky.
K těmto osobám náleží v prvé řadě osoby přítomné v provozovně příjemce, u zásilek na soukromou adresu osoby na ní se zdržující, u doporučených zásilek pouze příjemce či osoby disponující plnou mocí.
Podpisem Příjemce stvrzuje, že Zásilka byla doručena řádně a splňuje všechny potřebné náležitosti.
Pokud tedy nastane situace, kdy si všimnete poškozeného balíku (roztržení, promáčknutí …) je nutné ještě před PODPISEM sepsat s řidičem ZÁPIS O ŠKODĚ.
Zásilku obratem otevřete a zkontrolujte její stav, pokud u zboží je nějaké poškození, nebo je zásilka neúplná, je nutné hned řešit.
Reklamace poškozené zásilky přepravní službě:
Požární bezpečnost s.r.o. vždy předává přepravním službám zásilky řádně zabalené a nepoškozené - toto nám vždy stvrzuje řidič při převzetí zásilek. Odesilatel zásilky - tedy Požární bezpečnost s.r.o. - je při reklamaci poškozených zásilek třetí osobou a nemá vliv na průběh reklamačního řízení. Pro snadné vyřízení reklamace poškozené zásilky byste měli dodržet následující postup:
a) přesvědčete se, že balík nemá pomačkaný nebo potrhaný obal nebo že není jinak poškozen
b) pokud je vše v pořádku, podepište převzetí
c) pokud balík jeví jakékoliv známky poškození, je nutné sepsat přímo s řidičem přepravní společnosti protokol o škodě (řidič je povinen Vám vyhovět)
d) před řidičem balík otevřete a společně se přesvědčete, zda je zboží v pořádku
e) pokud je zboží poškozeno, zásilku nepřijímejte a sepište do protokolu o škodě, že zboží je poškozeno; poškození zásilky není možné reklamovat později než při převzetí