HONDA EC 6000 G - elektrocentrála
Jednofázové elektrocentrály střídavého napětí najdou své široké uplatnění při napájení menších elektrických strojů, ručního nářadí, elektroniky, na staveništi, v dílně i v domácnosti a nebo u záchranných složek.
230V / 50 HZ JAKO Z TEMELÍNA
Pro zajištění vysoce kvalitního napájecího proudu je nezbytná kvalitní regulace napětí a výkonu. Jednofázové elektrocentrály jsou členěny hlavně podle typu konstrukce a podle typu regulace napájecího proudu. Právě regulace napájecího proudu je velmi důležitá z hlediska vhodnosti napájení konkrétních typů spotřebičů. Dle typu regulace jednofázové elektrocentrály mohou napájet téměř celé spektrum spotřebičů; od prostého světlení přes elektromotory a ruční nářadí až po citlivou elektroniku a počítače nebo lékařské přístroje a vybavení.
RÁMOVÉ JEDNOFÁZOVÉ ELEKTROCENTRÁLY
Zejména díky proslulé životnosti, minimálním požadavkům na údržbu, jednoduchosti a robustnosti konstrukce jsou rámové elektrocentrály Honda vyhledávány jak uživateli pro domácí použití, tak především profesionály z řad řemeslníků a stavebníků.
NENÁROČNÍ "PRACANTI"
Základními hodnotami jsou jednoduchá a odolná konstrukce, spolehlivý start a schopnost dlouhodobě dodávat maximální výkon pro napájení spotřebičů v nejtěžších pracovních podmínkách a při nouzových situacích.
Elektrocentrála EC 6000G: ryze profesionální model velké, jednofázové elektrocentrály s regulací výstupu kondenzátorem. Výkonný alternátor pohání profesionální motor řady GX s lehkým startem a to vše ukotveno v pevném a odolném ocelovém rámu.
STAVEBNÍ RÁMOVKA VELKÉHO VÝKONU
Tato robustní, benzínová elektrocentrála střídavého napětí je svým výkonem určena převážně "profíkům" pro napájení spotřebičů typu osvětlení, ručního elektronářadí, elektromotorů nebo i svařovacích agregátů.
Svými rozměry se hodí do pojízdných autodílen, opravárenských vozů pro práci v terénu nebo na staveniště při zakládání staveb a pod.
Celá soustava je uložena na pružných silentblocích ve vyztuženém rámu, svařeném z ocelových trubek o průměru 25 mm.
Ten zajišťuje mimořádnou ochranu soustavy proti případnému poškození a zároveň slouží jako transportní madlo pro snadnou manipulaci.
Vzhledem ke své hmotnosti je možné elektrocentrálu opatřit transportním kolovým podvozkem.
Proto, aby alternátor produkoval napětí 230V / 50Hz, je motor opatřen automatickým, mechanickým regulátorem otáček tak, aby při jakémkoliv odběru proudy byly otáčky motoru konstantní ve výši 3000 ot./min.
Ovládání elektrocentrály je velice snadné a jednoduché.
Stačí natankovat, elektrocentrálu postavit na vodorovnou plochu, zkontrolovat olejovou náplň motoru, nastartovat zatažením za rukojeť ručního startéru, počkat pár vteřin na ustálení chodu motoru a do příslušné zásuvky připojit napájený spotřebič.
Elektrocentrála je opatřena zásuvkami 1x CEE (32A 230V) a 1x Schuko (16A 230V).
Elektrocentrála splňuje veškeré nároky na elektrickou bezpečnost a je opatřena ochrannými prvky jako je ochrana motoru proti úniku oleje nebo alternátoru proti přetížení.
Robustní a pevná konstrukce rámu se nekroutí a spolehlivě tlumí působení vibrací od motoru na podklad.
Snižuje se tak hlučnost elektrocentrály a práce je potom příjemnější.
Údržba elektrocentrály je zcela nenáročná a spočívá v základní údržbě benzínového motoru.
počet fází: | 1f |
---|---|
výkon maximální: | 6,0 kW |
výkon provozní: | |
motor: | Honda GX 390 |
maximální výkon motoru: | 3000 ot.min-1 |
palivo: | benzín Natural 95 |
obsah válce: | |
startování: | ruční |
chlazení: | vzduchem |
napětí / frekcence: | 230V/50Hz |
spotřeba: | |
objem nádrže: | 6,1l |
typ generátoru: | synchronní |
produkovaný el. proud (typ regulace): | kondenzátor |
osazení - zásuvky: | 1x CEE (32A 230V) a 1x Schuko (16A 230V) |
krytí: | IP23 |
rozměry v x š x d: | 800 x 540 x 550 mm |
hmotnost: | 79 |